Kehut ja kommentit

(poistettu pelaaja)

Hei, tässä olisi tarjous harkkapaidasta (Kuvat ja materiaalit otsikon alla). Laittakaa viestiä mikä olisi sopiva väri, enemmistö voittaa. :) ja haluttu koko myös viestinä.

Toni

Ehdotan valkoista, koska se on seuran kotiasujen väri. Tuo sininen on liian vaalea :) Roopelle koko 130-140.

Vielä varmaan saa ilmoittaa myös mahdollisia sponsoreita joiden mainos voidaan paitaan painaa.

(poistettu pelaaja)

Varmaan sininen hyvä siksi, että ei näytä likaiselta niin helposti kuin vaaleat.

(poistettu pelaaja)

Toni hei, mikä on puhelinnumerosi? Sara tarvitsisi sen (Issun äiti).

(poistettu pelaaja)

Valkoinen. Koko 150/160 Kasper Siili ( tosin on epävarmaa haluaako jatkaa... ) Paidan haluaisin kuitenkin!

(poistettu pelaaja)

Valkoinen, koko 150/160, tekninen kangas on varmaan helpompi pitää puhtaana kuin puuvillakangas?

(poistettu pelaaja)

Laitelkaa kokoja ensi viikolla ja sponsoreita otetaan vaikka paita täyteen jolloin kustannus laskee (ja ehkä saadaan jotain joukkueen kasaankin). Olen ensi viikon myös EM-korista katsomassa joten olisi hienoa jos päästäisiin tilailemaan paidat siitä seuraavalla viikolla. Susijengi Auuu!

(poistettu pelaaja)

Valkoinen on ihan jees vaikka keltanenkin ois aika kiva. Eetulle koko 150/160.

(poistettu pelaaja)

Valkoinen sai täälläkin kannatusta, koko 150 Jarolle.

(poistettu pelaaja)

Värillä ei väliä, mielellään tilattaisiin suoraan kaksi paitaa pojalle. Onko mitään mahdollisuutta nähdä yhtä sovituskokoa, joskus koot vaihtelee tosi paljon (Lauri on n. 140 cm pitkä).

(poistettu pelaaja)

Samuel koko 150/160 valkoinen sopii hyvin.

(poistettu pelaaja)

Valkoinen mieluummin, 150/160cm Oliverille ja kaksin kappalein jos mahd.

Issu koko 130cm

(poistettu pelaaja)

10 pelaajaa on nyt tilannut, mites muut? Entä mites valmentajat, huoltajat, toimitsijat, vanhemmat? Itse tilaan ainakin fanipaidan, ehkä kuitenkin ilman nimeä. Aikuisten koot löytyy S-XXXL.

Teppo

(poistettu pelaaja)

Moikka! Jos on vielä mahdollista tilata toinenkin paita niin Rasmukselle tulisi niitä siis kaksi, molemmat kokoa 150/160. Olisi varapaita jos toiselle jotakin sattuisi käymään :)

Leolle valkoinen kokoa 150

(poistettu pelaaja)

Mäki aattelin että voisin tilata ittelleni tollasen jos vielä mahdollista! M-kokoa mulle :)

Veikolle valkoinen 140cm

(poistettu pelaaja)

Onko noita fanipaitoja jossain nähtävillä? Tai koot jo tässä olikin, mutta muuten: väri, malli, hinta?

(poistettu pelaaja)

siis sama paita kuin pojille mutta laitetaan vaan logo rintaan ja hihaan. tai niin oli ajatuksena.

Eero

Eerolle 2kpl valkoinen 150/160cm

(poistettu pelaaja)

Me voitas ottaa seuraavasti:
Eetulle 150/160 x 2 (tähän sisältyy se aiemmin ilmoittamani)
Fanipaitoja 1 x 110/120, 1 x L, 1 x XL

Toni

Mulle myös yksi koko xxl ja jos selkään saa etunimen tilalle tekstin coach mulle ja Henniinalle, niin ei sekoituta pelaajiin. Laita samalla Roopelle toinen paita kokoa 150-160.

(poistettu pelaaja)

No niin, nyt alkaa lähtemään tilausta kunhan ensin saan tuon kori-80 logon.

(poistettu pelaaja)

Issulle tulisi siis valkoinen paita kokoa 130cm.

(poistettu pelaaja)

Laurille siis kaksi paitaa varmaan sitten koossa 150 cm.

Voitolle 2 paitaa. Koko 140. Kiitos

Juholle paita kokoa 150

(poistettu pelaaja)

Joko tilaus on tehty? Voisin ottaa Oliverin 2kpl.n lisäksi fanipaidat koossa M ja XXXL jos vielä ehtii.

Toni

Sovittiin, että tilauksia voi tehdä ma 21.9. klo 12 saakka ja sitten tilaus maailmalle, että saadaan mahdollisesti ensimmäiseen sarjapeliin.

Tanelille valkoinen ja koko 140

(poistettu pelaaja)

Moi, paidat ovat saapuneet. Tuon ne sunnuntain peliin. Laskutus menee TKP:n kautta joten teen kaikille laskut mukaan.

Kiitos, hienot paidat!
Kaikki muistavat sitten laittaa paitalaskun maksuun.

(poistettu pelaaja)

Hei, taistolta puuttui vielä paita. Unohdin kysyä että mikä koko pitäisi olla?

Taisto

Koko 140 olis hyvä

Toni

Moi. Tilasimme pojille harkka/lämmittelypaidat aiemmin syksyllä. Kiinnostaako teitä tilata tällaiset valkoiset paidat, joissa selässä etnimi ja rinnassa seuran logo. Hinta oli 12€. Paidat hommasi Jermun isä ja niitä olisi ehkä mahdooollista vielä saada. Jos kiinnostaa, niin ilmoittakaa haluamanne koko ja kysellään sitten Jermun isältä. Mallit ja koot ninenhuudon viesteissä

(poistettu pelaaja)

Tuukka tilaa 2kpl 150cm paitaa, jos lisätilaus vielä onnistuu.

Vili

Vilille tilattaisiin 2 kpl 160cm paitoja, jos onnistuu

(poistettu pelaaja)

Veetille 1 kpl 150 cm -paitaa. Hieno homma, jos onnistuu.

(poistettu pelaaja)

Moi, tehdään paidat. menee n. viikko.

(poistettu pelaaja)

Paidat valmiit, tuon lauantain peliin.

Kirjaudu sisään kommentoidaksesi.

Kansiosta Sekalaiset